china.blogg.se

6 dagar kvar till jul.

Kategori: Allmänt

 
Såg alldeles nyss på grinchen med elise, drack julmust och det här är min utsikt varje dag med skiftande väder. 
Det är super vackert på kvällen för det ligger ett hus på toppen av berget som inte syns så bra på bilden men det huset iallafall lyser på natten och hela berget (någon fet lampa som sitter och lyser upp hela toppen). Kan fasna påvägen/hem till/från jobbet och bara stå och stirra på det. Blir vackrare för varje dag som går. 
 
Ungifär en vecka kvar till julafton, mindre än så. Känner ingen "julanda" överhuvudtaget. Lite ledsen över det, eftersom jul är det bästa som finns. Får inte ens något extra betalt för att jag jobbar på jul. Det är som en vanlig röd dag.. och resturangbranchen har ob efter 4 och vi kommer stänga kl 3. Perfekt.
Men jag ska inte deppa över det, jag är ganska glad och nöjd ändå med livet. Dock saknar jag många människor. Jag hoppas dom saknar mig! 
 
Jag vill ha en hund. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: