china.blogg.se

Bra torsdag.

Kategori: Allmänt

Kom precis hem efter att ha jobbat, haft jobbmöte efter stägning, jobb "kul" vi spelade bowling som jag hatar så jag va med lite sen när jag hade missat nog med gånger och alla andra slog stricke så gömde jag mig och va inte med mer. Sen åkte vi iväg och åt fin middag med för drinkar, jämtlands öl, lyxig mat och efterrätt. 
Alla bara pratade om sex och jag fattade ingenting, allt i sin vanliga årdning antar jag. 
Jag gillar lars som är super gay, ann-louise som är lite manlig av sig och um som är världens goaste höggravida thailänskan på vår lilla arbetsplats. 
 
Världens mysigaste resturang! Går inte att beskriva. Den som kommer hit bjuder jag på mat. 
 
Något sår inte heller rätt till när jag på senaste tiden blir pinsamt lätt berusad på ingenting. Förra helgen drack jag 3 vin glas och blev svin full och till och med spydde och nu sitter jag och är halvt berusad och småsnurrig. Något fel är det för jag är inte den som annara blir full på ingenting. Pinsamt. Hejdå. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: