china.blogg.se

dåligt liv.

Kategori: Allmänt

Är för trött för att leva. 
Jobbar, kommer hem, sitter, sover, jobbar osv. 
 
Skulle ringa flera utav dom jag känner, skulle städa, skulle börja träna, skulle massa saker. 
Blir ingenting. Bara massa godis och tv eftersom jag fick bara godis i julklapp, typ. 
Tjockis. 
 
Har iallafall fått mina fina skor, tshirt och idag kom den vackra mössan! <3 
 
Så fina. 
 
Firade jul med min chefs familj.. det var annorlunda kan man säga. helt okej. 
Dom tyckte synd om mig så jag fick godis inslaget som julklapp när alla andra fick sina. Mycket snällt. 
 
Försöker också bli vän med en man som har en hund som jag vill låna en dag. 
En sån dotig hund! Ska lura med den till ett hörn och ta kort på den när ingen ser. 
 
Annars så skadar jag mig varje dag, är bara trött jämt och går in på ica varje dag. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: