china.blogg.se

dr.zipe

Kategori: Allmänt

Hej hej, jag jobbar och bor i mitt lilla rum som jag fått iordning. 
Bredvid mig bor elis, vi smög upp till gymmet idag efter vi slutat, hälsade på killar som satt och drack öl, men sen gick vi hem och såg på skräckfilm och pratade om saker man gör när man är på fest. 
Vi ska dricka oss svin fulla på nyår och vi delar kunskapen om piercing i bröstvårtan. 
 
Min medusa växte igen på en arbetsdag, så jag tryckte i staven och vägrar ta ur den igen, så nu jobbar jag med hitler tejp på överläppen. Mitt rum är fullt med fina klistermärken och jag petar mig i näsan men sen kommer på att jag bor längst ner och folk kan se in i mitt fönster och så blir jag lite paranoid att någon ska se in. 
 
Jag saknar amanda! 
 
 
 

Kommentarer

  • Amamda säger:

    Har du fått en ny vän? :(
    Saknar dig också....

    Svar: haha ja , hon är schysst men jag saknar dig fortfarande mer! ):
    Ebba Birkflo

    2012-12-11 | 20:54:08
    Bloggadress: http://Kattface.blogg.se

Kommentera inlägget här: