china.blogg.se

fanfanfan.

Kategori: Allmänt

Är så sjuk trött på mig själv, går och lägger mig kl 5 på morgonen och går upp kl 3 på dagen, varenda dag, ligger bara i sängen och får inte ett skit gjort. Dock är det kanske inte så konstigt att det inte händer något eftersom jag inte vet vad jag ska göra, jo jag ska packa, men vad ska jag packa? Har ingen aning om vad jag behöver ha med mig eller vad som redan finns där (ska bo i ett rum och dela kök, toalet och allt det där med 5 st till). 
Jag vet att jag ska ha med mig min snowboard, så mycket vet jag. 
Jag vill bara att allt ska vara packat, klart och fixat så man bara kunde ta det lungt dom sista dagarna nu. 
Kommer förmodligen inte bli lungt överhuvudtaget. 
 
Nu måste jag dygna och rätta till mitt liv, det blir inatt. 
Jag måste skriva massa listor på vad jag ska ha med mig och vad jag måste köpa innan.
Jag måste hämta min snowboard och fixa den.
Åka till karlstad och hämta saker där..... 
 
Jag måste typ köpa 20 väckarklockor för att jag försover mig alltid!
 
Allt känns jobbigt. 
 
Önska att någon bara kunde fixa allt så skulle jag kunna sitta och njuta av mina sista dagar av ledighet.
 
Behöver en mamma hos mig.  
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: