china.blogg.se

framme som fan.

Kategori: Allmänt

Efter 6 timmars bilresa är jag nu framme i FUNÄSDALEN!
 
Sitter nu i mitt nu så blivande rum, med ett handfat och en 10 tums liten tjock tv. 
Jag gillar mitt rum, några coola klistermärken lite här och där, konstiga och alldeles för många möbler och en skön säng! 
 
Känns dock som att dom bara har ställt in möblerna utan någon tanke, har två fåtöljer, 3 bord, en byrå och ingen vill hälsa på mig. Men jag är nöjd för jag har tv med massa kanaler! 
Ska möblera om imogron och få det fint och mysigt. Ett stort plus är att det är ganska varmt i rummet. 
 
Jag ska jobba imorgon, kanske bäst att jag gå och lägger mig eftersom kl är 00.32. 
Jag ska faktiskt upp och göra något viktigt imorgon.. känns overkligt. 
Önska jag va en jobbig person som gick och knackade på allas dörrar och hälsade skiten ur dom, men jag är en trevlig tjej så sånt gör inte jag. Nu ska jag ta mig modet att gå på toa.. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: