china.blogg.se

måtte djävulen ta alla fruntimmer.

Kategori: Allmänt

Händer konstiga saker varje dag.. vet inte vad jag ska säga.
 
Jag måste också ta ur min medusa, den som har varit mitt oficiella känne täcken, 4års kärlek som aldrig rostat. 
Är deprimerad över alla diskutioner om att ena dagen ska jag ska ta ur den, andra ha tejp över den, inte ha tejp och sen måste ta ur den nu för alltid. Jag vill inte, det är en del av mig, det känns inte som jag och kommer jag behöva ta ur den kommer jag deppa sönder den här vintern. Det är som att någon skulle göra beslutet att raka av dig dina ögonbryn och du har ingen talan. Ja jag vet att det bara är en fucking jävla piercing, men då antar jag att dom som tycker så inte fattar ett piss. Vet inte vad jag ska ta mig till. Ja jag är en jävla fjant, jag vet det. Fuck you.
Hejdå. 
 

Kommentarer

  • Denise säger:

    Du är inte alls fjantig! Fick också ta ur min medusa som jag dock bara hade haft i 1 år men var så sjukt kär i den och saknar den fortfarande! Folk snackar alltid om mina piercingar med pågrund utav att jag går restaurang linjen och får inte ha några "synliga" piercingar och det är drygt som fan! Antar att du jobbar med något som har med affär eller service att göra? Fråga om du bara kan få byta till en mindre piercingkula eller så kan du ju köpa ett smycke på Barbarellas hemsida som är till för dem som inte får ha piercingar som syns, dom är hudfärgade och man tänker nästan inte på dem!

    Svar: Det är så sjukt att man kan bli så fast för något! Men jag har redan tagit ur den nu, kan inte påstå att jag är den gladaste anställde där men det får gå tills säsongen är över och då ska jag absolut ta om den och ha den hur länge jag vill! Jag jobbar i köket på ett café och dom är väldigt stränga med hygienen.
    Tack för tipsen men jag orkar faktiskt inte bråka med dom, vill helst bara bli lämnad i fred av dom när de gäller att dom ska bestämma över hur jag ska se ut. Jag lyder så är det slut diskuterat typ. Så tråkigt och dåligt!
    Jag fick inte ens ha tejp över, det hade jag gått med på hur lätt som helst även om man ser galen ut. Men dom ville inte det för de kunde skrämma bort kunderna..
    Ebba Birkflo

    2012-12-12 | 20:58:39
    Bloggadress: http://deniseryberglilja.blogg.se

Kommentera inlägget här: