china.blogg.se

ben brownies.

Kategori: Allmänt

Jag och emma gjorde upp att hon skulle köpa dricka och fixa filmer så skulle jag göra "halloween godis". 
Känner att jag misslyckats totalt som vän, kvinna, hemmafru som jag vill bli när jag blir stor (en desperat hemmafru, ha ett eget program och så) 
Gjorde brownies och tänkte att jag skulle vara lite fyndig. 
 
Så jag gjorde ben utav marängsmet, dom blev ganska hyfsade efter andra försöket.. 
och så sen så skulle jag göra allt ännu mer snyggare, godare och coolare men som bara slutade i att min vita choklad som jag brände vid två gånger och fick slänga 100 g och då hade jag bara 50 g kvar som jag sabbade i vatten badet, så jag fick späda ut det med grädde och så till slut så såg det ut som sperma. 
 
Hela den här dagen och allt bakande gick så jävla bra och smidigt ända tills jag skulle göra den där fucking chokladen. Hatar att baka. Tänker äta upp alla fort så dom försvinner föralltid.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: