china.blogg.se

för lång dag på fredag.

Kategori: Allmänt

Jag ska på arbetsinterljuv klockan 10 på fredagen i funäsdalen. ett café jobb. 
Blev helt över mig given när jag fick mailet om att det var mig dom sökte, tyvärr så förstod jag inte riktigt vad funäsdalen innebar när jag sen kollade upp det blev jag lite snopen, lurig jobb sida som busade med mig om att det låg mitt i sälen. 
Pappa informerade mig om att man har bara kommit halva vägen om man paserar sälen, funäsdalen tar 6 timmars bil åk och jag skall vara på plats kl 10 på morgonen. full träff. 
 
Men dit ska jag, borde också köpa mig en rejäl vinter jacka då funäsdalen är mitt i fjällen och is kallt, precis som en dröm. Om jag nu får jobbet då vill säga. Super redo för att vara bäst dock ville jag egentligen jobba i sälen vid Lindvallen. Men det får bli nästa år då man kanske också förhoppningsvis har en bartender utbillning. 
 
Sesångs arbete på vintern bland flera meter snö <3 
Om jag tolkade allt ihopa rätt så var jag nästan redan anställd med den insällningen dom hade, dom skulle hjälpa mig att hitta boende och dom skulle visa runt i "byn" med mera. Spännande! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: