china.blogg.se

$$$ regna pengar $$$

Kategori: Allmänt

Är så trött på mig själv just nu, utseende mässigt. Vill bort med min dystra svata/ groteska utväxt. 
Göra om mig, köpa nya fina kläder och skor. En mössa och smycken ( använder inte smycken men 
skulle vilja ) Vill pierca mig och tatuera mig. Kort och gott ha överflödigt med pengar och tid att
spendera på bara mig. Lite motivation att också börja träna igen. 
Orange/brunt/rött någonting. Har velat ha den här hårfärgen ett bra tag ( som jag velat med alla andra 
hårfärger också dock iof ) Men just den här nu skulle sitta bra, hoppas jag. 
Får se om pappa kanske vill bidra några slantar, han har kommenterat min utväxt varje dag nu snart, 
kanske är ett hemligt medelande från han själv att han vill hjälpa mig. 
Världens vackraste jacka och vackraste skor. Så fort jag får pengar som jag kan spendera lite hur som
helst så ligger det högst på "listan". Blev påmind om att det inte är långt kvar tills jag fyller år. 
En månad går fort och 12 dagar. 
Varenda år säger jag alltid till mig själv att iår ska jag önska mig vara en enda sak för då kommer jag få det.
Och ju närmare desto mer kommer man på att man önskar sig. 
Min stora önskning i år är en resa till london och en museum harry potter biljett, som då ligger i london. 
Jag tycker det låter packat och klart bara att dra! Bästa presenten man kan ge och få. 
Vill och vill och vill så gärna ha dermal anchor. Dock "växer" dom flästa ut men ändå. 
Antingen på ringfingret, eller mellan varje knoge eller i halsgropen. Skulle mest vilja ha i halsgropen. 
Fint. Ser ut som att jag få göra något åt mitt pengar problem. Imorgon... 
 

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Skorna var väldigt vackra faktiskt...

    Svar: Mmm! dom skulle kommit ut 2011. men har inte kommit ut än.. vill verkligen ha dom.
    Ebba Birkflo

    2012-10-08 | 10:09:53

Kommentera inlägget här: