china.blogg.se

channel orange.

Kategori: Allmänt

Kan ingenting om att designa en blogg, vill bara ha enkel vit med svart text. 
Men såklart så blir det blått som jag hatar och bara massa fel. 
Får se ut såhär innan någon tycker synd om mig och känner att dom vill hjälpa till.
 
Förövrigt älskar jag hösten och att ha massa varma mysiga kläder på mig. 
Oranga löv, regn och sol, stickade halsdukar, skogen.
Fast jag vill helst inte gå ut, bara ligga inne och se på film, dricka kaffe och te. 
Fått en liten konstig grej för mig nu dom senaste dagarna. 
 
Jag går upp tidigt, tidigt då menar jag ungefär 05.30, gör iordning något varmt
att dricka, sätter mig i min varma säng omringad av kuddar och glo på tv serier. 
Min nya hobby, den känns väldigt annorlunda gämfört med min ålder och att jag 
faktisk kan sova hur länge jag vill. 
Antar att jag börjar bli "mogen" ? En kvinna. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: