china.blogg.se

down in chinatown.

Kategori: Allmänt

Ny blogg gjord och den här gången får vi hoppas på att jag inte blir pykiskt sjuk. 
 
Meetatlake förr och nu china, vet inte ens själv varför men nu är det så. Tyckte det lät fint och har fått förfrågningar om jag är asiat (som jag inte förstår överhuvudtaget varför och om jag hade varit det så hade jag inte fattat meningen med att ställa den frågan, finns människor till allt. jag vill kanske också vara lite asiat egentligen) men så china passade in just då och nu. 
 
Känner mig redan lite skadad. Vi får se hur länge den håller. Förhoppningsvis så stannar den för gott, bloggen.

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Skriv mer då!

    Svar: Ja men jag har ju så fult tema eller vad man säger till bloggen.
    Ebba Birkflo

    2012-09-11 | 22:54:03

Kommentera inlägget här: